Εμπορική & Οικονομική Διαχείριση

Finance & Sales Management


Είστε επιχειρηματίας ή επιχειρηματική οντότητα που αναζητά καινοτόμες μεθόδους αύξησης πωλήσεων και βελτιστοποίησης των χρηματοροών και ισολογισμών σας; Προβληματίζεστε για την ορθότητα στην λήψη αποφάσεων και εφαρμογή στρατηγικών για την ανάπτυξή σας; Αναζητείτε καινοτόμες και εφαρμοσμένες προτάσεις, συμβατές με τους στόχους και το εταιρικό σας πλαίσιο; Μήπως βρίσκεστε σε ένα μεταβατικό στάδιο και χρειάζεται να επιμορφωθείτε σε νέες διεθνείς προοπτικές και πρακτικές αυτοματισμού και ψηφιοποίησης;

Η +DIALOGI SOLUTIONS , αφουγκράζεται τις ανάγκες σας και δουλεύει για εσάς, πριν από εσάς. Ερευνούμε και αναλύουμε τις διεθνείς τάσεις, την Διαχείριση Αλλαγών και δεδομένων στην σύγχρονη αγορά, την Τραπεζική και Χρηματοοικονομική Τεχνολογία (Fintech) και σε συνδυασμό με το Digital Marketing και διαδικασίες RMA, προτείνουμε custom made λύσεις.

Μαζί με τους Εξειδικευμένους συνεργάτες μας εφαρμόζουμε την διαχειριστική και εταιρική σας αξιολόγηση και ανάλογα τα προϊόντα σας, προσαρμόζουμε το business & action plan σας.

Επωφεληθείτε από την εμπειρία του δικτύου μας, εκμεταλλευτείτε την τεχνογνωσία μας και σταθείτε ανταγωνιστικά, νικώντας τις αμφιβολίες και την αβεβαιότητα της επόμενης ημέρας.

Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών σχετικά με:

Για Τμήματα Αγορών & Product Managers:

  • Συμβουλευτική Διαδικασιών και manuals αγορών από την προσφορά (offer) μέχρι και την έκδοση τιμολογίου
  • Ανάλυση Αγοράς
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού & Μέθοδοι Ανάλυσης Αβεβαιότητας
  • Έλεγχοι αγορών και νέων εταιρικών προϊόντων (B2B & B2C)
  • Έλεγχοι τιμών και ΜΚ
  • Διαδικασίες CLAIMS σε προμηθευτές
  • Διαχείριση ΟΠΥ και ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ με τον σχεδιασμό διαδικασιών & manuals

Για Tμήματα Πωλήσεων:

  • Συμβουλευτική για την Εμπορική Πολιτική με τον σχεδιασμό διαδικασιών & manuals
  • Συμβουλευτική για την Τιμολογιακή πολίτική με τον σχεδιασμό διαδικασιών & manuals
  • Συμβουλευτική για την Πιστωτική πολιτική με τον σχεδιασμό διαδικασιών & manuals

Για Τμήματα Service:

  • Συμβουλευτική & Εκπαίδευση σχετικά με Οργάνωση In House και ON site επισκευών μέσα από το ERP
  • Αυτοματοποίηση μηνυμάτων προς πελάτες
  • Διαχείριση κατεστραμμένων/ελαττωματικών προϊόντων με τον σχεδιασμό διαδικασιών & manuals
  • Συμβουλευτική & Εκπαίδευση για τη Σύνθεση νέων προϊόντων
  • RMA διαδικασίες και manuals
  • Διαχείριση ανταλλακτικών διαδικασίες και manuals

Για Tμήμα ORDER και Credit Control:

  • Συμβουλευτική για την Αυτοματοποίηση λήψης –εκτέλεσης παραγγελιών και Credit Control διαδικασίες και manual
  • Εσωτερικός έλεγχος και reporting


Κάντε το επόμενο βήμα μαζί μας, με οργάνωση, μεθοδοτικότητα και νέο οραματισμό!